Ofte stillede spørgsmål

Hvordan virker Anlægsgartner Priser?
Anlægsgartner Priser hjælper dig som bruger til, at finde den bedste anlægsgartner til din opgave. Når du har indtastet din opgaves detaljer, så videresender vi opgaven til vores netværk af anlægsgartnere rundt omkring i landet. Vores tilknyttede anlægsgartnere har nu mulighed for, at kontakte dig. Du kan dog maksimalt modtage 3 tilbud på din opgave. Da vores tilknyttede anlægsgartnere er spredt ud over landet, er det oftest lokale tilbud du vil modtage.

Hvorfor benytte Anlægsgartner Priser?
Fordi det er nemt og hurtigt at bruge Anlægsgartner Priser. Vi sparer dig for besværet ved selv, at skulle kontakte leverandører, for at finde ud af, om de kan hjælpe dig med din opgave. Vi gør det for dig.

Hos Anlægsgartner Priser kan du beskrive din opgave døgnet rundt, og vi sørger for, at du bliver kontaktet af 2-3 leverandører som er interesserede i, at udføre din opgave.

Du sparer tid, får en konkurrencedygtig pris samt en sikkerhed for kvalitet. Herunder er de største fordele listet:

100% gratis – Du betaler ikke for at få tilsendt tilbud
Uforpligtende tilbud – Du kan altid takke nej tak til et tilbud
Hurtigt – Du kontaktes inden for 48 timer
Nemt – Udfyld formularen via nettet på under 2 minutter
Kvalitetsgodkendte leverandører – Alle afsluttede opgaver bedømmes af brugerne

Hvordan sikrer jeg, at jeg modtager de bedste tilbud til min opgave?
Når du indtaster opgaven, bør du være så præcis i din beskrivelse af opgaven som muligt. Jo mere præcis og uddybende du er, jo lettere har vores leverandører ved, at give dig et korrekt tilbud på opgaven.

Det er fx vigtigt for leverandøren at vide, hvor mange m² det drejer sig om, hvis du skal have anlagt en ny have. Hvor henne i landet skal opgaven udføres, og så videre. Vores tjekliste hjælper dig dog godt på vej.

Hvornår kontaktes jeg?
Når du har sendt din opgave ind til Anlægsgartner Priser, så skal du være forberedt på, at du indenfor 48 timer på hverdage, vil blive kontaktet for en specificering af din opgave.

Herefter vil du begynde at modtage tilbud fra vores netværk af leverandører. Vær klar på, at notere eventuelle aftaler og mødetidspunkter ned, så du ikke spilder din egen eller leverandørens tid. Notér også priserne.

Vær opmærksom på, at der er forskel på et overslag og et tilbud. Et overslag er kun et skøn over opgavens pris, og er derfor ikke bindende. Et tilbud derimod er bindende – sørg altid for at få tilbud på skrift af leverandøren.

Hvordan sikres jeg at kvaliteten er i top?
Brugerene af vores service bliver efter hver opgave bedt om, at bedømme de leverandører der har udført opgaven. Hvis det konstateres at en leverandør ikke har levet op til de forventninger, vi og du som bruger har til leverandøren, så udelukkes leverandøren fra vores netværk. Derfor håber vi, at du vil svare på den e-mail du modtager, når opgaven er udført. Her får du lejlighed til, at beskrive din oplevelse af forløbet.

Selvom vi modtager betaling af leverandøren og ikke dig som bruger, så er det ikke i vores interesse, at samarbejde med leverandører der leverer en dårlig kvalitet. Vi lever af gode brugeroplevelser.

Hvordan tjener Anlægsgartner Priser penge når det er gratis for mig?
Når vi formidler din opgave til vores leverandører, så modtager vi betaling for opgaven. Vi modtager ikke procenter af opgaven, men en fast betaling pr. formidlet opgave. Afhængig af hvor mange leverandører der vælger at give dig et tilbud kan denne pris variere.

Bliver det ikke dyrere for mig, når leverandøren skal betale for opgaven?
Nej ikke som udgangspunkt – tværtimod. Leverandøren sparer penge på markedsføring såsom dyre annoncer på nettet og i aviserne. Da vi er specialiserede i netop denne type opgaver opnås der stordriftsfordele. Det er mere effektivt end at leverandøren skal ud og markedsføre sin virksomhed, hver gang der er plads til flere kunder. Derudover prøver vi at beskrive opgaven til leverandøren så korrekt som muligt, hvilket gør udarbejdelsen af tilbuddet for leverandøren nemmere og hurtigere. Herudover konkurrerer leverandøren med op til 2 andre leverandører, hvilket presser prisen ned til gavn for dig som bruger.

Er det sikkert at indtaste sine kontaktoplysninger på jeres hjemmeside?
Du kan være helt rolig. Dine oplysninger videregives til højest 3 leverandører og de gives ikke til tredjemand.

Hvad gør I, hvis I får en klage over en leverandør?
Alle klager betragtes med stor seriøsitet. Leverandøren kontaktes og ved mere end én klage vil leverandørens medlemsskab tages op til vurdering. Dette er dog heldigvis ikke sket endnu, at vi har måttet stoppe samarbejdet med en leverandør på baggrund af klager fra brugere.

Kan I give mig kontaktoplysninger på jeres leverandører, så jeg selv kan kontakte dem?
Nej desværre. Da vores service består i, at videreformidle brugernes opgaver til vores leverandører, videregiver vi ikke oplysningerne på vores leverandører.